Wednesday, July 25, 2007

Τι σου κάνει η ζέστη.

Η ζέστη είναι αφόρητη. Καίγομαι. Ο αέρας είναι πηχτός και φτάνει στα ρουθούνια μου σαν λάβα. Ακούω μουσική με τα ακουστικά στο μπαλκόνι μου. Fade in, fade out και ανάμεσα από τα τραγούδια ακούγονται τα τζιτζίκια.
Χαζεύω κάτι βιντεάκια στο youtube με pole dancing. Η καλοκαιρινή ραστώνη έχει παραλύσει τα μέλη μου και θέλω να βλέπω γυναικεία κορμιά να κινούνται. Με την ψευδαίσθηση ότι θα μπορούσα να είμαι εγώ αυτή που ανοιγοκλείνει έτσι τα πόδια της σε κατακόρυφο με άξονα ένα παλούκι.
Πω πω ρε κοπελιά τι κάνεις εκεί; Φτου σου κι εσύ και τα ανοίγματα σου. Μέσα στους λιωμένους συνειρμούς μου αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν να μην καβλώσει ένας άντρας με ένα τέτοιο βίντεο αφού κι εγώ που τείνω να με θεωρώ straight θα την πήδαγα τη συγκεκριμένη.
Καίγομαι. Και πλέον είναι δύο οι λόγοι.

1 comment:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Περνα και απο το δικο μου blog να χαζεψεις κατι πολυ ομορφο απο το youtube!!!!

eXTReMe Tracker